Reklama

Nova a Voyo představily pořad Za pět minut dvanáct

Foto: Archiv TV Nova

Srozumitelnou a zároveň záživnou formou podané informace o politice a společnosti vždycky přijdou vhod. Zájemce o tato témata může strávit dlouhé hodiny pročítáním zpravodajských webů a stále nacházet nové a nové články. Anebo si může pro úsporu času pustit nový pořad Za pět minut dvanáct a na jednom místě získat všechny důležité aktuality.

Reklama

Za pět minut dvanáct představuje žhavou novinku. Televize Nova ho živě vysílá teprve od 29. října tohoto roku. Zároveň je již dostupný na Voyo. Díky tomu si ho diváci mohou pustit v případě, že jim v televizi utekl. Ne každému vyhovuje časový slot v neděli 11.55, což je pro mnohé čas oběda. Oproti tomu na Voyo diváci mohou pořad dle potřeby stopnout a znovu pustit. Či mají možnost přejít k tématům, která je zajímají nejvíc a jiná vynechat.

Pořad má celkem tři části. První z nich je politická diskuze či probírání ekonomických a sociálních témat. Následuje téma týdne a na závěr přichází rozhovor s osobností, která v předchozím týdnu libovolným způsobem výrazněji ovlivnila Českou republiku. To může být sportovec, umělec, návrhář, architekt, ale klidně i kdokoliv jiný. Jako moderátor působí Martin Čermák, který má bohaté zkušenosti s moderátorskou prací díky Televizním novinám, TN Live a ještě dříve Sportovním novinám. Délka jednoho dílu pořadu je 80 minut.

Za pět minut dvanáct jako svěží podoba zpravodajství

První díl Za pět minut dvanáct si u diváků vedl dobře. Celkem ho sledovalo 178 tisíc lidí nad 15 let věku. V pilotní části o politické kultuře v České republice debatovaly Markéta Pekarová Adamová a Alena Schillerová. Následně proběhla diskuze o trestání dětí mezi poslancem Patrikem Nacherem a Zdeňkou Šíp Staňkovou, která stojí za blogem Děti jsou taky lidi. Hostem týdne se stal populární zpěvák Vladimír Mišík.

I do budoucna se diváci mohou těšit na zajímavý program a známé hosty. Kamil Houska, ředitel zpravodajství Novy, uvedl, že Nova chce díky pořadu Za pět minut dvanáct na scénu přinést něco nového a odlišit se od konkurence. Inspiraci čerpali v USA. Chtějí, aby pořad byl dynamičtější a hovořil o věcech, které lidi trápí. Televize do něj prozatím neplánuje řadit reklamní přestávku.

Reklama

Recenzenti, kteří pořad hodnotili, kromě zvolených témat pochválili vizuální podobu, znělku i citlivou práci s grafikou. Byli rovněž rádi, že součást programu netvoří žádné reklamy.

Reklama
Reklama
Zavřít reklamu